
از محراب تا مدیریت مصرف؛ پیوند مساجد کرمان با پویش “قرار همدلی ۲۵ درجه”
ظهر امروز و پس از اقامه نماز در نمازخانه شرکت برق منطقهای کرمان، مهندس حبیبی، مدیرعامل شرکت، در نشستی صمیمانه با جمعی از ائمه جماعات مساجد استان کرمان، ضمن دعوت مردم به پیوستن به پویش «قرار همدلی ۲۵ درجه»، بر ضرورت مدیریت مصرف برق و همراهی همگانی برای حفظ پایداری شبکه در روزهای گرم سال تأکید کرد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای کرمان؛ حمیدرضا حبیبی در این نشست با اشاره به شرایط تأمین برق در دوره اوج مصرف اظهار کرد: برای حفظ پایداری شبکه برق و جلوگیری از بروز ناپایداری، ناگزیر به اعمال مدیریت بار هستیم و در این مسیر، همراهی بخشهای مختلف بهویژه صنایع و بخش کشاورزی قابل تقدیر است که از همکاری و همراهی آنان صمیمانه تشکر میکنیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقهای کرمان مصرف بیرویه برق را یکی از چالشهای مهم صنعت برق دانست و افزود: عبور موفق از دوره اوج بار، نیازمند مشارکت و مسئولیتپذیری همه بخشهای جامعه و تقویت فرهنگ مصرف بهینه انرژی است.
وی با تأکید بر جایگاه اثرگذار روحانیون در فرهنگسازی عمومی گفت: از ائمه جماعات محترم که ارتباط مستقیم و مستمر با مردم در مساجد و مراسمهای مذهبی دارند انتظار میرود با استفاده از ظرفیت تریبونهای دینی، مردم را نسبت به اهمیت مدیریت مصرف و همکاری در اجرای راهکارهای ساده اما مؤثر آگاه و همراه کنند.
حبیبی پیوستن به پویش «قرار همدلی ۲۵ درجه»، قرار دادن کولر گازی روی دمای ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی، خاموش کردن لامپهای اضافی و پرهیز از استفاده از وسایل برقی غیرضروری در ساعات اوج مصرف را از مهمترین راهکارهای کاهش مصرف برق و کاهش فشار بر شبکه عنوان کرد.
در پایان این نشست، مدیرعامل شرکت برق منطقهای کرمان به پرسشها و دیدگاههای مطرحشده از سوی حاضران پاسخ داد.
مدیر عامل شرکت برق منطقهای کرمان مصرف بیرویه برق را یکی از چالشهای مهم صنعت برق دانست و افزود: عبور موفق از دوره اوج بار، نیازمند مشارکت و مسئولیتپذیری همه بخشهای جامعه و تقویت فرهنگ مصرف بهینه انرژی است.
وی با تأکید بر جایگاه اثرگذار روحانیون در فرهنگسازی عمومی گفت: از ائمه جماعات محترم که ارتباط مستقیم و مستمر با مردم در مساجد و مراسمهای مذهبی دارند انتظار میرود با استفاده از ظرفیت تریبونهای دینی، مردم را نسبت به اهمیت مدیریت مصرف و همکاری در اجرای راهکارهای ساده اما مؤثر آگاه و همراه کنند.
حبیبی پیوستن به پویش «قرار همدلی ۲۵ درجه»، قرار دادن کولر گازی روی دمای ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی، خاموش کردن لامپهای اضافی و پرهیز از استفاده از وسایل برقی غیرضروری در ساعات اوج مصرف را از مهمترین راهکارهای کاهش مصرف برق و کاهش فشار بر شبکه عنوان کرد.
در پایان این نشست، مدیرعامل شرکت برق منطقهای کرمان به پرسشها و دیدگاههای مطرحشده از سوی حاضران پاسخ داد.
برچسب ها : پویش
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/186626
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


در ایام محرم، سلامت شما اولویت اول ماست؛ حضور گسترده ۹۶ ناظر و بازرس شرعی در سطح کرمان

یک پروژه دیگر در کرمان افتتاح شد؛ مجتمع تعمیرگاهی شهرداری به بهرهبرداری رسید

توافقنامه جدید بیمه سلامت؛ راهی برای خدمات بهتر و هزینههای کمتر در کرمان

بازرسی کرمان: انتقال حسابها آغاز شده اما با موانع جدی روبرو هستیم/ کرمان؛ استانی ثروتمند اما فقیر!
